הדברת דג הכסף

הדברת דג הכסף – לא לפחדנים בלבד

הדברת דג הכסף אינה הדברה מוכרת. אנשים נוהגים להדביר חרקים כמו תיקנים או זבובים, אך הדברת דג הכסף היא דבר שנדיר לשמוע עליו. החרק ששמו דג הכסף קרוי כך על שם צבעו. הוא נע בין כסוף לשחרחר ואינו אוהב להיחשף לאור השמש ולתנאי אוויר משתנים. דג הכסף אוהב את מקומות המחבוא אותם הוא מוצא ברחבי הבית. בין אם מדובר על המרתף, מתחת למקרר או מעל הארונות, יכול להיות שבזמן ניקיון סוער תמצאו את עצמכם פנים אל פנים עם משפחת דגי הכסף קטנים ומופתעים. החרק עצמו אינו מזיק ואינו מעביר מחלות, אך מראהו עלול להרתיע מעט את אלו מבינינו שאינם אוהבים חרקים ואף חוששים מהם. השיטות לביצוע הדברת דג הכסף משתנות, אך יש באפשרותנו לתת לכם טעימה קלה מכל אחת מהן.

הדברת דג הכסף – על קצה המזלג

שינוי תנאי המחיה

הדברת דג הכסף אינה חייבת להיעשות בדרמטיות ועל ידי חומרים כימיים משתנים. גם אם תשנו את התנאים אליהם התרגל דג הכסף תקבלו בית נקי ובטוח. כל שעליכם לעשות הוא לאוורר את מקומות המחבוא של החרק ולחשוף אותם לשמש. השתדלו להזיז רהיטים כבדים ולנקות מתחת להם. רדו למרתף ופתחו חלון כך שהאוויר יתחלף ואור השמש יכנס. בעזרת אמצעים אלו תוכלו לבצע הדברת דג הכסף טבעית ופשוטה במיוחד.

איטום חורים

אולי זו לא שיטת הדברה, אך היא בהחלט מוכחת כשיטת עבודה המונעת הגעת חרקים נוספים אל הבית. כדי למזער את מספר החרקים שנמצאים בביתכם כמה שיותר תוכלו לחסום את כל החורים והסדקים אשר תוכלו לראות אצלכם ברחבי הבית. איטום החורים יקשה על החרקים להיכנס וכך יגרום להם לחפש בתים אליהם הכניסה קלה יותר. כך תוכלו להיפטר מרוב החרקים במאמץ אחד מרוכז.

פיתיונות

הדברת דג הכסף ניתן לבצע גם באמצעות פיתיונות מורעלים. את הפיתיונות מניחים במקומות בהם נוהג לחיות דג הכסף וכך הוא מגיע אליהם ומנסה ליהנות מארוחה הגונה. רק לאחר סיום הארוחה יתחיל הרעל להשפיע וכך דגי הכסף ייעלמו מביתכם בקלות וללא עקבות.