הדברה באור עקיבא

הדברה באור עקיבא – הדברה כימית. הדברה ירוקה ומה שביניהם

בעבר ביצעו הדברה בשיטות כימיות באמצעות רעלים שונים, אך ברבות השנים, ראו כי ההשלכה של ההדברה הכימית היא הרסנית לאדם, לצומח ולחי. ההדברה היא פעולה בסיסית, חשובה שכל אחד חייב לנקוט בביתו ובעסק שלו על מנת לשמור על בריאותו ושפיות נפשו שלו ושל משפחתו. אך אם ההדברה פוגעת בבריאות שלנו, אין טעם לעשות אותה. לכן, הטכנולוגיה התקדמה ופתחה שיטות שונות של הדברה המתאימות יותר לימינו אנו, מתאימות לבני אדם, לבעלי חיים ולצומח. שיטות הדברה אלו נקראות שיטות ההדברה הירוקה, הדברה אורגנית.

בבואכם לבצע הדברה באור עקיבא בביתכם או בעסק שלכם או במרחב הפרטי שלכם: חדר מדרגות, חצר ועוד אנא בקשו מהמדביר שיצבע הדברה ירוקה ודרשו ממנו אחריות של שנה על ההדברה. כך במידה ולא תהיו מרוצים מהתוצאות אתם מכוסים והמדביר יבוא ויבצע אצלכם את ההדברה שוב ושוב עד שתהיו מרוצים ונטולי חרקים.

הדברה באור עקיבא- יתרונות ההדברה הירוקה

לפני שאתם מתחילים לברר על סוג ההדברה הנחוץ לכם בביצוע הדברה באור עקיבא, בחרו היטב את המדביר שלכם.  כיום ישנם מדבירים שרלטנים הגובים הון עתק שאינו מוצדק כלל עבור ההדברה הירוקה בטענה כי החומרים יקרים יותר וכי הם אורגנים וקשים להשגה. אך אין הדבר נכון. אמנם ההדברה הירוקה עולה מעט יותר מההדברה הכימית אך היא לא עולה כפול ולא פי שלוש.

הדברה באור עקיבא מומלץ לבצע רק בשיטת ההדברה ירוקה ורק עם מדביר שבקיא בנושא.

הדברה ירוקה שומרת עליכם ועל בריאותכם ובמיוחד על בריאות ילדכם. הדברה ירוקה לא מבצעים עם חומרים רעילים הפוגעים בכם, הדברה ירוקה ניתן לבצע מהיום למחר ואין צורך לפנות את הבית ואין צורך לשטוף אותו בהיסטריה לאחר ביצוע ההדברה.

הדברה באור עקיבא – מתי לא מבצעים הדברה עצמית?

הדברה באור עקיבא בשיטת הדברה עצמית ניתן לבצע במספר מקרים. אבל ברגע שאתם רואים שאתם לא משתלטים על החרקים והם ממשיכים להגיע ולהראות את הנוכחות שלהם כנראה שכדאי לפנות את הבמה למדביר מקצועי ומנוסה שידע טוב יותר איך להפטר מהחרקים אחת ולתמיד.

הדברה באור עקיבא מומלץ לבצע בתקופת החורף או האביב ולא לחכות לרגע האחרון,לתקופת הקיץ.