הדברה בתל אביב

הדברה בתל אביב – הדבר האמיתי

הדברה בתל אביב לא הייתה אמורה להיות שונה מכל סוג הדברה אחרת שקיים בשוק. בסך הכול תל אביב ושאר הארץ די דומות ברוב המאפיינים שלהן, אז אם ככה למה שתהיה הדברה בתל אביב והדברה לכל השאר? ההבדלים אינם טמונים בעיר עצמה אלא באזור בו היא נמצאת בארץ. מבחינת החרקים ישנו הבדל גדול בין אזור המרכז לאזורי הצפון והדרום. במרכז ישנם תנאים התורמים להתפתחותם של החרקים בצורה משמעותית במיוחד. אקלים חם, לחות גבוהה ורשת ביוב ענפה הפכו את אזור המרכז לאתר תיירות ונופש עבור שלל חרקים שונים. לכן, הדברה בתל אביב צריכה להיות שונה מעט מהדברה בנהריה או בבאר שבע. כדי לעמוד על ההבדלים כדאי שתמשיכו ותראו על מה מדובר.

הדברה בתל אביב – מאפיינים מיוחדים

ריסוס מיוחד

הדברה בתל אביב תתבצע לרוב על ידי ריסוס, בדיוק כפי שהיא מבוצעת בשאר חלקי הארץ. אם כן למה היא נפרדת בשמה מהדברות שונות אחרות? ההבדל טמון בכמות החומר הפעיל הנמצא בריסוס, ורמת הרעילות של אותו חומר. אם בצפון ובדרום מספיק חומר ברמת פעילות נמוכה יחסית, במרכז ובתל אביב החומר פשוט אינו אפקטיבי לתקופה כה ארוכה. מאחר והחרקים עמידים וחסינים יותר באזור זה, יש להתאים את כמות חומרי ההדברה והחומר הפעיל שבהם למצב זה.

מגוון מדבירים

זהו אמנם אינו הבדל בחומרי ההדברה או בסגנון שלה, אך זהו בהחלט הבדל המתבטא על פני הטח. הדברה בתל אביב יכולה להתבצע בידי אחד מעשרות המדבירים הפועלים באזור. בשאר חלקי הארץ נוכחות המדבירים מעט דלה יותר, אך בתל אביב, בירת המרכז, ישנו מבחר עצום של מדבירים העומדים לרשות הלקוחות. מסיבה זו חשוב לערוך סקר שוק לפני הזמנת המדביר ולוודא מחירים והמלצות מכיוונים שונים.

הקפדה על ריסוס הצנרת

מאחר ותל אביב היא העיר הראשונה בישראל, גם הצנרת שלה כבר אינה צעירה כפי שהייתה. בניינים ישנים הם בעלי צנרת שחוקה אשר מקלים על התרבות חרקים בתוכה ובסביבתה. הדברה בתל אביב מצריכה התייחסות מיוחדת לצנרת ישנה ושחוקה, בהתאם למעמדה הוותיק של העיר והבניינים הנמצאים בתוכה.